Jedi Camp 2015 napló: 1. nap

Végül nagy nehezen, de lett idén is JC. Az első nap eseményeit Kyp örökítette meg.
Új év, új JC. Bár ez mindössze a második évem az AEÚ fedélzetén, nagyon vártam a jubileumi tábort. Sajnos a szervezés nehezen akart valami kézzelfoghatóvá manifesztálódni idén, de Sofud ügybuzgalma megmentette a kezdeményezést: mi több, rendkívül pöpec szállást talált nekünk. Négyen indultunk el a Nyugatinál tartott gyülekezőtől: Grimi, Sofud, Sky és jómagam. 


Indító sörözés Vácott
Arról előre tudtunk, hogy Nógrádmarcalra, az idei helyszínre eljutni felér egy „Ismerd meg Észak-Magyarországot” túrával. Ezt kiegészítettük „Ismerd meg Észak-Magyarországot és minden restiben igyál egyet” túrára, s Vácott söröztünk egy jót. Aztán némi vasutazás és esőben rohangálás következett, én pedig eközben elkövettem egy gyilkossági kísérletet a fénykard-alapanyagnak szánt bambuszokkal. Ezen is meg amúgy is sokat röhögtünk, jó hangulatban érkeztünk meg Marcal citybe átvenni a szállást. A tulajdonos kedves, jókedélyű fickó volt, s még fokozta a mi jókedvünket is: meglepett minket egy welcome vegyes házipálinkával.
Belaktuk a szállást, ahogy kell, s nekiálltunk főzni. Ez utóbbi tevékenységtől engem Sofud egy féltő apuka modorában eltiltott, miután túl önveszélyesen álltam neki krumplit vágni. Nem egyszerű a (két)balkezesek élete… Közben megérkezett Zera is, kiegészültünk öt főre, meglett a keménymag. Na, majd kedden leszünk még többen is. Tehát békésen töltöttem az időt vacsoráig, ami mellesleg egy isteni paprikás krumpli volt. Utána azért magamra vállaltam a mosogatást, hogy én is hozzátegyem a magamét a vacsora körüli teendőkhöz. :D
Dack Bauer kikérdezése
Este kezdtük meg a Camp rpg részét. A sztori szerint 1,5 évvel járunk a JC10 eseményei után, s kiugrott Jediket alakítunk, akik békésen (vagy békétlenül) főnek a Verneten Sid-moni Talo parancsaira várva. Én Aeke Nero Stenkyrka af Stenkil, az arisztokratikus hajlamú Jedi lovag voltam (aki hamar Ike lett a South Parkból a klasszikus latin kiejtéshez való ragaszkodásomnak köszönhetően), Zera Trevor szerepében tündökölt, Grimi pedig Radnor Thor-dyas mestert hozta. Hamarosan felbukkant a tanakodásunkat megszakítva Dack Bauer különleges ügynök (Sky), akit jól el is fogtunk, de elég könnyedén vette, pedig próbálkoztunk megfélemlíteni. Hamarosan meg is tudtuk, hogy miért: a GBE megtámadta a Vernetet. Némi tökölés után kétfelé rohantunk: a két lovag a többi kiugrott Jedi védelmére sietett, Thor-dyas pedig a bolygón tartózkodó csempészeket próbálta összefogni a flotta ellen. Zerával azonban elkéstünk, és ki is jöttünk kicsit a gyakorlatból a láblógatás alatt: Thor-dyas követőinek oroszlánrésze holtan hevert a kommandósokkal való összecsapás után. Grimi viszont sikerrel darálta be a GBE vadászbombázók javát, úgyhogy legalább minden túlélőnek juthat külön kabin a csempészflottán…
Krónikásunk, G. R. R. Martin hasonmása.
Khuuu-khuu-khuuu!
Bauernek mindenesetre az sem szegte kedvét, hogy három síkideg Jedi tért vissza vallatni őt, és hamarosan mindenki megtudta, miért: megérkezett segíteni neki Aaron Ghant (Sofud) egy századnyi kommandóssal, minden renegátot megbilincselt, és elkezdte magyarázni, hogy rajta kívül mindenki elárulta a Jedi Rendet, beleértve a Tanácsot is. Neki sem használt az eltelt idő, úgy fest… Aeke fecsegett egy kicsit Sid-moniról, megpróbálta meggyőzni Ghantot, szóval tevékenyen próbált sunyulni. Nem sok sikerrel, jegyzem meg. Aztán hirtelen a GBE elszivárgott a dolgára, amíg csak egyetlen őr maradt mellettünk. Ő viszont nem lehetett elégedett a Bauer-Ghant csapattal, mert amint magunkra maradtunk, kiszabadított minket. Thor-dyas próbált gondolni azokra, akiket nemrég mentettünk meg, de én úgy döntöttem, hogy a mi életünk fontosabb, úgyhogy tiplizzünk. Ez egy kemény világ… Gyorsan el is kötött a kis csapat egy csempészhajót, és felszállt a… holnap derül ki, hogy hová. Hajnalban még söröztünk, pipáztunk, meg naplót írtam.

Megjegyzések